CategoriesNews

Cortelazzi a Crai: nové strategické partnerství, které přinese italskou excelenci do východní Evropy

Cortelazzi a Crai: nové strategické partnerství, které přinese italskou excelenci do východní Evropy

Společnost Cortelazzi, přední distributor italských potravinářských výrobků ve východní Evropě, podepsala partnerství se značkou Crai, historickou italskou značkou, s cílem posílit přítomnost privátních značek Crai – Cuore dell’Isola, La Rosa dei Gusti, Crai a Piaceri Italiani – na trzích České republiky, Slovenska a Maďarska. Tato dohoda spojuje dvě společnosti s více než 30 lety zkušeností v tomto odvětví s cílem posílit tradici a kvalitu produktů Made in Italy ve strategických oblastech.

Aliance pro rozšíření italského vkusu na zahraničních trzích

Díky této spolupráci budou produkty značky Crai distribuovány prostřednictvím rozvětvené sítě Cortelazzi, která se pyšní hlubokými znalostmi mezinárodních trhů a v průběhu času konsolidovanou solidní distribuční sítí. Produkty budou umístěny v exkluzivních prostorách v prodejnách Cortelazzi s inovativními řešeními pro vystavení a speciálními kryty, které zvýší jejich hodnotu a kvalitu a vytvoří pro spotřebitele poutavý a jedinečný zážitek z nakupování.

Vícekanálová komunikace pro posílení produktů Made in Italy

Pro podporu distribuce vytvořili Crai a Cortelazzi detailní vícekanálový komunikační plán, který zahrnuje vysoce účinné venkovní kampaně, billboardy ve velkých městech, rozhlasové spoty, rozsáhlou distribuci letáků a intenzivní digitální aktivity. Během vánočního období bude značka protagonistou exkluzivních dočasných prodejen v Praze a Bratislavě a nabídne spotřebitelům pohlcující zážitek, díky kterému zblízka objeví kvalitu a autenticitu specialit Crai.

Některé vybrané reference se navíc stanou součástí věrnostního programu Cortelazzi, který bude podporovat testování a věrnost nové řady.

Společný závazek k propagaci italské gastronomické kultury

„Partnerství se společností Cortelazzi představuje přirozený krok v expanzní strategii skupiny Crai,“ říká Giangiacomo Ibba, generální ředitel společnosti Crai. „Našli jsme partnera, který sdílí naše hodnoty kvality, autenticity a lásky k danému území se stejnou vášní pro propagaci italské gastronomické kultury. Díky této spolupráci přinášíme excelenci naší privátní značky na nové trhy a posilujeme pouto se spotřebiteli, kteří již oceňují tradici a umění dobrého italského jídla.“

Ernando Cortelazzi, prezident společnosti Max Food – Cortelazzi, zdůrazňuje: „Produkty značky Crai dokonale reprezentují podstatu výzkumu, tradice a italské dokonalosti, kterou se ve východní Evropě snažíme propagovat již po desetiletí. Tato spolupráce potvrzuje naši roli jakožto referenčního bodu pro italský potravinářský sektor v tomto regionu a nabízí spotřebitelům produkty nejvyšší kvality a jedinečný zážitek z nákupu.“

Sledujte nás na sociálních sítích, abyste vám neunikly žádné novinky:

Facebook
Instagram